Една или две лампи на таблото (дясната на оборотомера и тази м/у оборотомера и скоростомера) може би са изгорели ,но никога не съм свалял табло и ме е малко страх .Дали да пробвам или да потърся сервиз или да си карам така .Иска ми се обаче да си свети както трябва ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Лесно ли се сваля таблото
Collapse
X
-
Здравей колега, ако говориш за подсветките на таблото не се сменят трудно. Аз също съм сменил две лампи по таблото. Значи декоративния капак, който се държи по спомен на два болта, развиваш ги и след това, като махнеш този капак самото табло се държи на четири болта. Тези болтове се развиват с шестограм, след което го издърпваш навън. Самите лампи се намират отзад и се вадят като се завъртят на една страна и се издърпват. Аз за по сигурно откачих акумулатора да не стане някоя грешка. Общо взето това е. Успех!!!Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!
-
Не е нищо сложно. Най-трудно е да се свали пластмасата пред таблото - просто става с пиниз. Първо отвиваш двата болта отгоре. Сваляш волана в крайно долно положение. В процепа между таблото и колонката бъркаш с отвертка и натискаш нагоре към пластмасата, а с другата ръка я дърпаш напред (има нещо като кукичка, която я държи, като натиснеш с отвертката се освобождава). По същия начин и от другата страна. Като махнеш пластмасата, ще видиш 4 уши с болтове, които държат самото табло. Отвий ги внимателно за да не изтървеш някой вътре. След което таблото може да излезе напред. От двете му страни има букси, но може и да не ги изключваш - като наведеш таблото напред, има достъп до крушките. Аз препоръчвам да смениш всичките, за да не се налага след няколко дни пак да разглобяваш табло и да смениш тези които са светили досега
Важно!
Ако откачиш буксите, не давай на контакт преди да ги закачиш обратно, защото ще запише грешка на ербега (ако имаш)166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Comment
Comment